GARANŢIE
Toate produsele comercializate pe site beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor/furnizorilor noștri europeni, garanția este 24 de luni persoane fizice și 12 luni persoane juridice, precum în alte state europene. Certificatul de garanție este prezent în coletul în care a fost livrat produsul, iar în lipsa unui certificat specific de garanție, factura înlocuiește certificatul de garanție. Durata medie de viaţa a oricarui produs comercializat de cãtre noi este de 1 an dacã nu este menţionat explicit altfel.
Relaţia dintre vânzator şi cumpărător, precum şi condiţiile de acordare a garanţiei sunt reglementate conform legii 449/2003 actualizatã în 2008.
Rãspunderea vânzãtorului privind garanţia legalã de conformitate nu va putea fi atrasã în cazul în care:
- cumpãrãtorul nu prezintã dovada achiziţionãrii produsului de pe site (facturã/bonul fiscal);
- cumpãrãtorul nu a respectat condiţiile de transport, utilizare şi/sau întreţinere cu privire la produs;
- produsul prezintã modificãri sau intervenţii efectuate de alte persoane decât cele autorizate de vânzãtor;
- produsul nu mai îndeplineşte condiţiile de conformitate ca urmare a culpei cumpãrãtorului, cum ar fi pãstrarea în condiţii improprii, expunerea la şocuri mecanice/termice/electrice etc.
RÃSPUNDERE
Vânzãtorul este responsabil exclusiv pentru produsele comercializate.
Vânzãtorul nu îşi asumã rãspunderea pentru nici o problemã, pagubã sau întârziere cauzatã direct sau indirect unui client sau a unei terţe pãrţi datoritã dar nu limitat la:
- primirea unor produse non conforme. Acestea vor fi aduse în stare de conformitate conform termenilor de garanţie
- primirea altor produse faţã de cele comandate. Acestea vor fi înlocuite cât mai repede posibil.
- incompatibilitãţi între produsele comandate sau între produsele comandate şi alte subansamble/dispozitive. Orice compatibilitate este menţionatã explicit în descrierea produsului, este pur informativã iar clientul este responsabil de alegerea produselor pentru orice proiect propriu
- întârzieri apãrute la procesare sau livrare: deşi depunem eforturi mari pentru a livra produsele cât mai repede cãtre clienţi, termenele de livrare sunt orientative, nefiind asumate contractual.
RENUNŢAREA LA CUMPÃRARE
Produsele achiziţionate la distanţã se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Cumpărătorul trebuie sã notifice în scris vânzãtorulul cã renunţã la cumpãrare, fãrã penalitãţi şi fãrã invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau în cazul prestãrilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala cumpărătorului, în termen de 14 zile calendaristice de la denunţarea contractului. Se recomandã utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru recepţionarea produselor.
PRODAZ IMPEX SRL va înapoia contravaloarea produselor din comandã în cel mai scurt timp posibil de la primirea produselor returnate. Suma înapoiatã nu include cheltuielile de transport iar rambursarea se va face prin transfer bancar în contul IBAN furnizat de cumpărător. În cazul in care cumpărătorul a beneficiat de livrare gratuita pentru produsele returnate, costul acesteia va fi dedus din suma rambursatã.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmãrii automate de primire a acesteia.
Dreptul de retragere din contract pune capãt obligaţiilor pãrţilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au insoţit). Nu se acceptã pentru returnare produsele care prezintã modificãri fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire şi/sau intervenţii neautorizate etc.
PROCEDURA DE RETRAGERE DIN CONTRACT
Exercitarea dreptului de retragere.
Cumpărătorul informeazã PRODAZ IMPEX SRL cu privire la decizia de retragere din contract în scris, prin e-mail la adresa contact@webdeal.ro sau document tipãrit livrat cu confirmare de primire. Cumpărătorul are la dispoziţie 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunţa retragerea din contract.
Obligaţiile care revin PRODAZ IMPEX SRL:
Rambursarea integralã a sumelor primite ca platã, exclusiv costurile livrãrii. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleaşi modalitãţi de platã rezonabil aplicabile, rambursarea se va face prin transfer în cont bancar transmis de cumpărător în scris. Îndeplinirea obligaţiei de rambursare se face în termen de 10 zile lucrãtoare de la recepţionarea și inspectarea produselor de către vânzător.
Obligaţiile care revin cumpãrãtorului:
Produsele sunt înmânate PRODAZ IMPEX SRL prin curier rapid fãrã întârziere nejustificatã şi în decurs de maxim 3 zile de la anunţarea deciziei de retragere din contract. Cumpãrãtorul suportã costurile de returnare. Cumpãrãtorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultatã din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionãrii produselor.
Din motivele expuse mai sus, recomandãm ca livrarea sã se efectueze DOAR prin intermediul curierilor rapizi (door to door), exclus Poşta Românã.
Produse excluse, fãrã drept de returnare.
Urmãtoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacã sunt sigilate/ cutia nedeschisã/ cutia nu prezintã urme în interior cã a fost deschisã:
- Licenţe software
- Consumabile (produse din care s-au consumat o parte, acumulatori, cartuşe imprimantã etc)
- Produse care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sãnãtãţii sau din motive de igienã (produse de îngrijire/ igiena personalã)
- Produse confecţionate dupã specificaţiile prezentate de cumpãrãtor sau personalizate în mod clar şi explicit
- Servicii (testare, asamblare, montare componente sau orice alt serviciu prestat cãtre consumator)
- Furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe suport material (aplicaţii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download şi cheie de activare)
Aceste limitari se aplicã conform OUG 34/2014 art. 16.
RETUR DE PRODUSE
Puteţi solicita returul de produse în urmatoarele cazuri:
Produsul livrat nu corespunde specificaţiilor din site. Puteţi solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil pentru înlocuire).
Produs nefuncţional in primele 10 zile lucrãtoare de la recepţie. În cazul în care produsul achiziţionat a fost livrat nefuncţional sau prezintã vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, în urma unei notificãri scrise în termen de 10 zile lucrãtoare de la primirea produsului
Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale cãror colete prezintã deteriorãri vizibile la primirea prin curier, vã recomandãm sã refuzaţi recepţia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat şi se poate întocmi un proces verbal împreuna cu reprezentantul firmei de curierat în care sã fie menţionatã starea coletului din momentul livrãrii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral în momentul în care intraţi în posesia fizicã a produsului. Orice reclamaţie ulterioarã nu va fi luatã în considerare. În cazul în care se utilizeaza un transportator însãrcinat de cãtre cumpãrãtor, riscul este transferat în momentul livrarii produselor cãtre transportator.
Produse livrate greşit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.
Costurile de retur pentru situaţiile prezentate mai sus (nu şi în cazul renunţãrii la cumpãrare) cad în sarcina vânzătorului.
Solicitãrile de retur se notificã prin email la contact@webdeal.ro în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor se face dupã confirmarea venita din partea PRODAZ IMPEX SRL, prin curier rapid agreat de PRODAZ IMPEX SRL.
Menţiune
În toate cazurile de mai sus, inclusive la returnarea produselor defectate în perioada de garanţie, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoțite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilã revânzarea lor duce la refuzarea returului.
Orice modificare a stãrii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilã vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusã unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate; taxele sunt cuprinse între 10 şi 100% din valoarea iniţialã a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat cãtre client la recepţionarea produselor deteriorate/modificate.